İzleyiciler

5 Kasım 2011 Cumartesi

Bayram gelmiş neyime...

Bu sene bayram bizim eve uğramadı...çok kırıldım kendisine.hani gelen misafirleri boşverdim de ben, ev ahalisini bile götürdü.şimdi ben bayram sabahı kalkıp kime günaydın diyecem?kime gıcık bayram şakaları yapacam?
kiminle bayram kahvaltısı yapacam?kimin elini öpüp illede bayram harçlığı isterim de isterim diyecem?kendimi resmen terkedilmiş kedi yavrusu gibi hissediyorum bu bayram:(
gerçi ben çocukluğumdan beri sevmem zaten bayramları ama niyeyse bu bayrama ayrı bir gıcık oluştu bende...sevmiyorum işte seni bayram...eskiden de sevmezdim bugün de sevmiyorum...yarın da seveceğimi hiiçççç sanmıyorum...


ama neyse ben her ne kadar terkedilmiş kedi yavrusu modunda olsam da herkesin bayramı kutlu olsun...


bayram gelmiş neyime şekermiş tatlıymış kurbanmış kime ne....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder