İzleyiciler

2 Nisan 2012 Pazartesi

blog ödülü

düş kızı'mdan blog ödülü adı altında bir mim daha geldi:)

başlayım o vakit...

1- Thank the person you are given the blog award by and make a link to her blog.(Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster.)

teşekkür sana düş kızı'm

2- Answer the questions in this blog award.(Cevaplanacak soruları cevapla.) 

damam cevaplayım o vakit:)

3- What is your favorite make up product?(En favori makyaj malzemen?)

pek sevmem makyaj yapmayı ama rimel ,far,ruj işimi görür:)

4- What was your favorite trend of 2011?(2011'in en sevdiğin trendi?)

moda ikoncanı değilim o yüzden trand falan takip etmem,neyle rahat ediyorsam onu giyerim,kot ve bluz işimi görür:)

5- What is your favorite dessert? (En sevdiğin tatlı?)

sütlü ve çikolatalı tatlılara bayılırım en çok ta tramisu:))

6- What is your favorite color? (Favori rengin?)

mor ve siyah

7- What is your name? (İsmin?)

cızzz...agresif prenses dedik ya:)))

8. What is the song you last listened to?(En son dinlediğin şarkı?)

cem adrian uyu

9- Cats or dogs?(Kediler mi köpekler mi?)

kediler tabikii:))

10- Tell something you've never told on your blog.(Daha önce blogunda söylemediğin bir şey söyle.)


37 yaşındayım:) ama 30 yaşıma girdiğimde karar aldım 40 yaşıma girene kadar sorana 30 diyecem diye önümüzdeki 3 yıl daha 30 um yani anlayacağınız:))) 

11- Pass this blog award to blogs which you think they deserve.(başka bloglara da bu ödülden ver.)

huzursuz ruhum
ninin kelimeleri
vişne çürüğü
enkaz odası
nar-ı can
lunarita

benim ödüllerim de sizlere:)))



6 yorum:

  1. PRENSESİM HOŞ CEVAPLAR:)
    GEL CANIM YORULMUŞSUNDUR CEVAPLARKEN:)
    MUFFİN İKRAM EDEYİM:)

    YanıtlaSil
  2. :)))) senin bana kastın mı var diyet yapıyoruz burda ne muffini:))))))))sana afiyet olsun :)))))

    YanıtlaSil
  3. agresif şey seni n'apıyım ben haaaa?:)
    niye mimledün beni kuzu ya?

    sevmem ki mim şeylerini:(
    yapamadığımdan değil de, kime ne benim özelimden:)manyaklığım üzerimde yine, sen bana bakma..
    teşekkür ederim şekerlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla naparsan yap nar-ı'm can'ım bende sevmem mimlenmeyi ama bana da habire geliyor:)))))eee napiyim bende sana pasladım:))))))

      Sil
  4. teşekkürler agresif hatun..ben döndüm :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok gittin ki takip edemiyorum artık seni:)))

      Sil