İzleyiciler

12 Kasım 2012 Pazartesi

ne alaka?



yazmayali baya olmus arkadaslar
ozurlerimi iletip kisa kisa paylasayim...
-yaklasik iki aydir bir yol arkadasim var.onunla iki senedir sabahlari ise giderken otobus duraginda karsilasiyorduk ama ikimizde bir turlu konusmuyorduk.sonra bir gun gunaydinlastik o gun bugundur arkadasligimiz her gecen gun paylasimlarla devam ediyor...
-gecen seneki yol arkadasim da bu arada yaklasik iki ayi geckindir uykunun sicak kollarina kendini birakmis durumda...sikayetci miyim? EVET SIKAYETCIYIM HAKIM BEY!!!(mesaj alinmistir umarim:))
-annemler yuvaya dondu.alti ayin sonunda evde olmalari cookkk guzel:)mutluyum bee yaa:))
-kitap okuma seanslarim hizla devam ediyor.musmutluyum yaww:))
-canim blog arkadaslarim hayatima cok guzel yerinden girdiler...onlarla soyle kanli canli gorusme olanagimiz da olur umarim...canan`im ve duskizi`mdan bahsediyorum:))
-kasim geldi kis da yolda...sikilmistim yazdan...iyi oldu...
aslinda paylasacak cok seyim var sanmistim ama yazmaya kalktigimda bu kadarcik bir sey cikti...idare edin artik canim...
gorusmek uzere.kendinize iyi bakin.yada bakmayin siz bilirsiniz...

11 yorum:

  1. O la la laaa:) geri döndün:) fazla özletme kendini prensesim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay bee ozlenmisim de haberim yok:))dondum dondum pia`m daha da gitmiyorum :)

      Sil
  2. Oh nihayet Agresifim.Özlettin yine kendini.Ailenin yuvaya dönüşüne çok sevindim.Aile gibisi yok.Oku oku yakında şişedibi gözlüllerle dolaşacağız ortalıkta.Kitabın yorumunu bekliyorum.Bizi senden mahrum bırakma.Kanlı canlı görüşme dileğiyle agresifim.Çanakkaleden gönül dolusu sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozlenmek guzelmis yaw:))aile gibisi tabi ki yok canan`im gerisi bosss :))
      gozluklere daha cookkkk var be yaa naptin sen :)))kitap ozeti gelecek yakinda .

      opuyorum canan`im izmir`den sevgiler:)))

      Sil
    2. AAAA.Bize o gözlüklerde yakışır canım benim.Bizden sonra moda olur.Vallahi gözlükçüler talebe yetişemez:))))))

      Sil
  3. Prensesim ben aylardır yoktum ama sende gitmişsin :( umarım artık bu kadar uzun ayrı kalmayız, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asli`m sen bir gittin pir gittin ama.sana da bana da bir hosgeldin gelsin o vakit :))))

      Sil
  4. Bence yazı yazmayı bırakmamalısın. Hergün bir disiplin haline getirmelisin. İnsan yazıyı ara verdiği zaman, başka disiplinleri de bozuluyor. Kelimeler ortayla çıkmaya utanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklisin profosor, elimden geldigince birakmamaya calisacagim dedigin gibi yazmadikca kelimeler utanir olmus cikmiyor dun ne kadar ugrastiysam da cikaramadim:(

      Sil
  5. Oyyyyyy canım benimmmmmmmm :))))))))))
    Senin ilk İstanbul, benim de ilk İzmir çıkartmalarımızda mutlaka mutlaka ve mutlaka buluşuyoruz! Artık kaçarı yok ;)))
    Anneciğinin ve babacığının sağ salim dönmesine çok sevindim kuzum :)))
    Bu arada, kitap okuma isteği iksirinden biraz da bana yollayıver yahu, yine tıkandım 1Q84'te :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlastik duskizi`m saatlerimizi ayarlayalim o vakit :)

      bence sen o kitapta tikandin yoksa gayet iyi okuyordun kuzummmm :))

      Sil