İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

CEZMI ERSOZ


Uzun süre sana aşık olmamak için direndim. Sonra bu direnmeye daha fazla dayanamayacağımı anlayınca açtım kapılarımı. Ve kendimi hiç korumadan yaşamaya başladım seninle. Çünkü buydu benim için aşkın doğası. Kimse kendini korumaz. Ya hep, ya hiçtir aşk. Ve aşkta yarın yoktur. Birlikte yolculuğa başlanır: İçerilere, kalplere, çocukluğa. Şefkatin ve sevginin esirgendiği günlere. Sonra o sevinçli ıstıraba... Bense sana inanmış, kalplerimize bu yolculuğu yaparken seni yanımda sanmıştım. Oysa sen benimle bu yolculuğa çıkarken, ardında hep açık bir kapı bırakmıştın; kaybolmamak ve çok acı çekmemek için ve sonra güvenli, korunaklı ilişkine geri dönebilmek için. Oysa sevgili, böylesi yolculuklara çıkarken geriye bakılmaz, tereddütlere düşülmez... Yitirmeyi ve çok acı çekmeyi göze almadan kimse kurtulamaz bu adaletsiz hayattan, bu sefil esaretten... Kimse gerçekten aşık olamaz. Ben yitirmeti ve çok acı çekmeyi göze aldığım bu yolculukta, bu inancımın coşkusunu yeniden yaşamak için her defasında gözlerine bakmıştım. Yazık görememişim! Şimdi sen hiçliğe bıraktın beni. Ben bu hiçliğin içinden çıkıp çok güç de olsa varlığımı, yani özgürlüğü yeniden bulabilirim. Ya sen sevgili! CEZMI ERSOZ

7 yorum:

  1. Ne güzel anlatmış.Aşkı sevgiyi.Sevda sarhoşu olup, tekrar gerçeğe uyanmayı. Teşekkürler Agresifim sayende tanıştım CEZMİ ERSÖZ'le.Sevgiler yolluyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canan`im aski anlatan en iyi yazarlardan biridir bence cezmi ersoz tavsiye ederim okumani:)))

      Sil
  2. cezmı ersoz lıstemde..vayy nasılda guzel anlatmıs askı bayıldımmm

    YanıtlaSil
  3. Cezmi Ersöz'ün daha önce iki kitabını okumuştum. Anlatımın severim Prensesim. Bu kitabını okumadım çok çarpıcı kelimeler.

    YanıtlaSil
  4. İzmir'de oynar mı bilmem ama İstanbul'a geldiğinde "Kendi Kendine Konuşmaktır Aşk" oyununa gidelim Agresif'im Prenses'im. Ben iki defa izledim, müthiş bir oyundu! Cezmi Ersöz çok güzel yazmış; Kürşat Alnıaçık ise çok güzel canlandırmıştı aşkı ve yalnızlığı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa tamam duskizi`m gidelim :))burada da var mi bir arastirayim ben bu arada:))

      Sil