İzleyiciler

31 Ekim 2013 Perşembe

merhaba arkadaslar :))) benn geldiimmm :))

iste geldim burdayimmm tatataaaaaammmm :)))

ha geldin de noldu diyenlerinize hiicc sadece geldim diyebilirim mesela:))

yazmayali o kadar cok sey oldu ki.hangi birini yazacagimi bilemedim simdi.

once bu ulkede gezi ruhuyla haksizliklara, kisitlamalara, yozlasmaya devlet terorune dur diyen gupguzel, aydinlik bir gelecek icin sokaklara dokulen, kanini, canini, uzvunu bu yolda feda eden insan topluluklari artik susmamaya basladi.buna karsin devlet teroru en iyi ihtimalle insanlari kor etti hayattan kopardi.ama susmamayi ogrendik en azindan...

ayni ay canim bacimi evlendirdik.mutlu bir gelecek icin hep beraber onun o mutlu gununde yaninda olduk. musmutlu yillar dillerim baciimm bir yastikta kocayin insallah:)))

sonra butun yaz ailem memlekette oldugu icin ev bana kaldi ve heyyy ozgurluukkk marsi cinn cinn cinladi vallahi de billahi de evin dort duvarlarinda :)))

sonra bir baska bacimla yazin iki kere ucer gunluk tatiller yaptik biri focada biri seferihisarda superdi super tek kelimeyle:))

baktim ki seker bayrami gelmis atladim otobuse annem ve babamla gecireyim diye memleketin yollari tastan sen cikardin beni beni bastan diyerekten tuttum koyumun yolunu o esnada halimenin dugunu coktan gecmisti kacirdim neysee:)))

sonrasinda once yolarkadasim sonra bacim olan kiymetlim hayat arkadasini buldu nisan cok yakinda :)))

beni sorarsaniz bu konuda hala bir degisiklik yok bacimin baktigi falda koca kafali biri cikip duruyor ama henuz tanisamadim kendisiynennn :)))

kitap okumalarim tabii yazin sekteye ugradi ama bu ara tekrar basladim ahmet umit beyoglunun en guzel abisini yazmis hemde guzel yazmis seviyorum kendilerini saygilar efendim :)))

hii bu arada anamgiller hafta sonu geldiler efendim ev ak pak yapildi tabii bu arada ama cita yukseldi olmadi bu kotu oldu ama neyyseeee :)))


az biraz neseliyim galiba sizle gevezelik etmis kadar oldum :))ilk yazimda boyle olsun :)))

4 yorum:

  1. Seni sahalarda daha çok görmek isteriz piyensesler piyensesiiii! Koca kafa fallarda kalsın ya, adam gibi adam çıksın çıkacaksa :)

    YanıtlaSil
  2. pia`m dondum sahalara ahanda buradayim artik:))

    ben kocakafaya da raziyim kizz oyle deme kuser sonra hic gelmez :)))

    YanıtlaSil
  3. YASASIN INAN BANA COK SEVINDIM CUNKU SEN BASKASINNNN YUPPİ

    YanıtlaSil