İzleyiciler

27 Ocak 2014 Pazartesi

KITAPAGACI 2. IZMIR BULUSMASI





 Okudukca buyur insan dedik ve biz de buyuyoruz iste.
Eski arkadaslarimiza yenileri ekleniyor her bulusmamizda..Sohbet konumuz kitaplar olunca keyfimize diyecekte olmuyor tabii.Ustelik bu sefer ARMA KITAP CAFE olunca bulusma yerimiz daha bir guzel daha bir anlamli oldu sanki:))




2. kitapagaci izmir bulusmasindan bir foto:))Ailemizin minik uyesi Simirna`miz:))kuzusun sen kuzuu :))




Kitapagaci sayesinde tanistigim canim Serife,  cok degerlisin benim icin cok :))






Canim Yagmur`um bu sefer arkadasiyla gelmisti.Tanimaktan mutluluk duydugum Nuran Karakaya Gokturk Hanim iyi ki geldiniz renk kattiniz sohbetimize.

Ve sevgili Nurdan namidiger Jewelizm:)) kendilerinden isme ozel metal kitap ayraci kazanmis olmaninmutlulugunu hala yasiyorum tesekkurler :)) 




Kitapagacitrabzon'dan Izmir bulusmasi icin gonderilen kitaplardan bana cikan Kirmizi ve Siyah icin tesekkurler.Ayrica canim Serife`cigimin bana ozel yaptigi el emegi goz nuru kitap ayracim ki arkasi bir sonraki resimde cok cok tesekkur ederim birtanem cok degerli yanimda haberin olsun :))






Kitapagaci Izmir bulusmasinda tanimaktan mutluluk duydugum Nuran Karakaya Gokturk'un benim icin imzaladigi kitabi ve Serife`cigimin  caniminicinin benim icin yaptigi kitap ayracimin diger yuzu:)) kuzumm cookk tesekkur ederim cok mutlu ettiniz beni :))



Bu guzel bulusmayi organize eden Ferda arkadasimiza da ayrica cok tesekkurler nice bulusmalara...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder