İzleyiciler

1 Nisan 2014 Salı

BIR PSIKIYATRISTIN GIZLI DEFTERI-GARY SMALL/GIGI VORGAN(BAHAR OKUMA SENLIGI-2)




merhabalar 
Bu kitabi uzun zamandir okumak istiyordum ve yine Pinuccias arkadasimin Bahar Okuma Senligi 2014 sayesinde okudum.Okuduktan sonra ne insanlar ve ne hastaliklar var dedim resmen.Beni en cok etkileyen hikaye ise ``Elimi Tut Lutfen``oldu.Bir insan bir uzvunu nasil istemez ve kestirmek ister ki ?Yanlis anlasilma olmasin bu estetik tarzi bir sey degil.Neyse okumak isteyenler olabilir heves kacirmanin alemi yok simdi:)) Tavsiye ederim okuyun efenim:)))



GARY SMALL-GIGI VORGAN
BIR PSIKIYATRISTIN GIZLI DEFTERI
NTV -28.BASKI
336 SAYFA

2 yorum:

  1. Benim de favorilerimden bu prensesim. İyi ki hatırlattın, tez vakitte bir blog yazarım ben buna:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimsin ,ozledim ben seni. yaz tabii bekliyorum :)

      Sil