İzleyiciler

7 Mayıs 2014 Çarşamba

SIRCA KOSK-SEBAHATTIN ALI (BAHAR OKUMA SENLIGI-6)



Sirca Kosk Sebahattin Ali`nin 13 oyku ve 4 masaldan olusan bir kitabi.Ne soyleyebilirim ki.Kalemi guzel, ozu guzel, sozu guzel insan icin.Eline saglik yuregine saglik kalemine saglik.

En sevdigim oyku portakal,en sevdigim masal Sirca Kosk.
Bu kitabi da sahaftan almistim sifir olarak ama. Aslinda okumama ragmen bir kac kitabini Sebahattin Ali`nin kitapligimda yoktu.Simdiler de Yapi Kredi Yayinlarinin bu guzel baskilarini gorunce alip koymali istedigim zaman bir daha bir daha okumaliyim dedim ve dedigimi de yavas yavas gerceklestiriyorum.Bu arada Bahar okuma senligi kapsaminda okudugum bir diger kitaptir kendileri.Butun Sebahattin Ali kitaplari gibi bunu da siddetle tavsiye ederim efendim.


SEBAHATTIN ALI

SIRCA KOSK

YAPI KREDI YAYINLARI

18.BASKI


4 yorum:

  1. Bu kitabı ben de çok merak ediyorum...Sabahattin Ali candır yaa, ben de tamamlamak istiyorum bütün kitaplarını, okuduklarım bile yok elimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zamaninda baskasindan yada kutuphaneden alip okudugum kitaplari, artik benim kitapligimda da olmali diye sevdigim yazarlarin kitaplarini alma furyasi var bu ara:))

      Kesinlikle okumani tavsiye ederim canim benim:))

      Sil
  2. şimdi merak ettim kitabı buarada mum ve ayracın çok şirin görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle okumalisin.tesekkur ederim bu arada :))

      Sil