İzleyiciler

11 Temmuz 2014 Cuma

Dertlesmeye ihtiyacim varmis canim blogum (sana geldim sana sigindim yine yeniden)


Merhaba sevgili arkadaslar
Biliyorum, farkindayim burayi, sizleri cok ihmal ettim.Ama hem cok sey oldu hem hicbir sey.Nasil yani demeyin iste oyle.Hem yazacak zaman bulamadim hem yazmaya heves. Niyeyse boyle bir haller icersindeyim.Bir de kustum galiba .Hicbir sey yapasim gelmiyor hic konusasim gelmiyor.Kendimi anlatasim gelmiyor.Zul geliyor bana bunlar.Kendimi anlatmaya calismak.

Ben duz bir insanim bilen bilir .Oyle soyledigim kelimelerin cumlelerin altinda gizli anlamlar aramanin anlami yoktur cunku oyle aranmasi gereken bir anlam yoktur.Yani su kadarini soyleyim birinin salak oldugunu dusunuyorsam soylerim oyle baska kelimelerin arkasina siginmam.Insanlar boyle benim her hareketimi sorgulayip kendilerince sacma sapan anlamlar yuklediklerinde bana anlamsiz gelir ve aciklama geregi bile duymam.Ugrasmam yani.Cunku ben ne diyorsam o dur.Altinda gizli bir anlam yoktur.

Alevere dalavereden de anlamam.Beceremem zaten.Dedim ya duzumdur.Hal boyleyken soyledigim sozlere yaptigim sakalara alinanlar- alinmak icin caba sarfedenler -o cabanin onda birini beni tanimak icin verselerdi zaten benim boyle kucuk oyunlarla isim olmadigini anlarlardi.

Neyse bir de su blogumun adi yuzunden ustume zorla yapistirilmak istenen AGRESIF kisilik seysi var.Canim arkadaslarim, sevdiceklerim ben normalde agresif bir insan degilim sadece haksizliga gelemem.Bunu da beni yakindan taniyanlar bilir...Kime karsi olursa olsun haksizlik gordugumde tepkimi veririm.Heyecanli bir tip oldugumdan sesimin de ayarinin olmamasindan-ki normalden bir tik yuksek konusuruz ailecek zaten -sesimin yukselmesinden bir de su blok meselesini ogrenenler sozum sizedir! BEN AGRESIF FALAN DEGILIM.SADECE HAKSIZLIGA GELEMEYEN HEYECANLI BIR TIPIM. Aciklayici alt yaziyi da yazdim.Sanirim bu da yeterli olmustur. 

Hii bir de ,ben alinganim alinirim oyle seylere...ay ben prensesim, prensim ...ay sesini yukseltti...ayy oyle deme...bunlar var.Kusura bakmayin da ben zaten saf okuz degilim yani.Bu yasimda karsimdaki insana nerde nasil ne soyleyecegimi de bilirim.Ozur dilemem gerektiginde de dilerim.Sakadan anlamiyorsan sende yapmazsin.Zaten ben ay soyle desem alinir mi sunu mu desem acaba dedigim insanlarla da ikili iliskilerimde uzak dururum cunku ILISKI samimiyetsiz gelir bana.Ben surekli ne diyecegimin planini yaparak konusmayi seven bir insan degilim.Dedim ya duz bir insanim ben.Icimdeki disimdadir.Icimden geldigi gibi hareket edemedigim insanlar benim icin ELDIR.EL OLMAYI TERCIH edenler merak etmesinler oyle de kalir. Bana hassas insanim ben muamelesi yapipta beni kiriyorsan zaten birbirimize gore degilmisiz demektir.Sen hassaslik beklerken kendin dandan hothot bir insan olursan olmaz oyle.Hii olur belki de bana gelmez onlar.Anlatabildim mi derdi mi acaba.

hal boyleyken boyle iste arkadaslar.Uzun zaman direndim su yaziyi yazmayim da insanlar kendileri anlasinlar bazi seyleri diye olmadi malesef.Yazmak zorunda kaldim.Ki bana nasil zor geliyor kendimi alt yazilarla anlatmak.Son olur umarim....Seviyorum sizi ozlemisim canim blogum blokcanlarim.


2 yorum:

  1. Anaaaam uzun bir aradan sonra sert bir dönüş olmuş :)
    Biz de seni özledik hem :)
    Sen canını sıkma, bazı tiplerle uğraşmaya bile değmez. Seni biken bilir anlayan anlar...gerisi boş...
    Bu arada 1q84 süper bir kitap, daha 200lerde olsam da bayıldım. İyi ki takılmışım peşinize :)

    YanıtlaSil
  2. Hakedenlere sozlerim yapacak bir sey yok hayat alt yazilardan ibaret degil alismis zamane insanlari illede alt yazi istiyor canim:) neyse bende ozledim seni su kpss bitti cik piyasaya artik.
    o 1Q84 bizi bizden aldi zaten burcum ig de gormussundur ki cok paylasmiyorum ben ama bu hafta biter supermis tek kelimeyle :) herkese de tavsiye ederim kalinligi gozunuzu korkutmasin diye de uyarayim bari :))

    YanıtlaSil