İzleyiciler

3 Ocak 2013 Perşembe

hos geldin 2013





yilin ilk yazisini yazayim artik.

yilbasini aile saadeti yasayarak kutladik bu sene de her sene oldugu gibi.ama seneye allah zeval vermezse bir degisiklik yapip disarda arkadaslarimla kutlamak istiyorum.gerci yanlis anlama evren sadece istiyorum bak.plan falan yapmiyorum.cunku sen de ben de biliyoruz ki ben plan yaptigimda asla gerceklesmez ve hatta gerceklesmemesi icin butun evren bir olur bana asrin kazigini atar.iste tam da bu yuzden sadece bir istek tamam mi ? anlastik mi canim evrenim ? bu konuya da boyle aciklik getirdikden sonra yeni yilda aldigim bazi kararlari yazayim dedim bu posta da.




                                 


ilk olarak bir yazarlik kursuna gitmeye karar verdim.bir arkadasimla birlikte.o sanirim beni ekecege benziyor ama ben bunu cok istiyorum.ara ara yazdiklarim belki bir duzene oturur.aklimdan gecenleri elimin hizina uydurup ortaya bir seyler cikarabilirim belki.kim bilir ...gerci gecen gun bir arkadas baslarsan seni kimse durduramaz sen kendinin farkinda degilsin dedi ama neysee:)))durmak isteyen kim ki?basiniza bela olmaya kararliyim:)))





daha cok kitap okumak en basta ki amacim gerci bitmeyen cilem hala devam ediyor neyse ki az kaldi:)))bu arada 70 ve ustu kitap okuyanlari gordum de merak ettim hic uyumayip evden cikmayip,yemeyip icmeyip kitapla yatip kitapla mi kalktilar ki gercekten merak ettim de soramadim:)))




arkadaslarima daha cok vakit ayirmak istiyorum.bu hafta basliyorum insallah:))sevdigim insanlarla daha cok vakit gecirip sevmediklerimle ara vermeye basladim:))

13 yorum:

  1. Yazarlığga başlamıssın zaten. Bunun farkındasındır sen..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eh iste ufaktan ufaktan profosor`um ufaktan ufaktan :)

      Sil
  2. Yazarlık kursunu çok istiyorsun Prensesim, o yüzden sakın vazgeçme. Bu sene doğru dürüst kitap okuyamadığım için, bişey diyemiyorum :)
    Sevmediklerine hiç zaman ayırma bence, vakit kaybı inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet asli`m cok istiyorum hatta simdi gidip kurs hakkinda bilgi aldim pazartesi basliyorum ayrica birde murat gulsoy`un buyubozumu:yaratici yazarlik kitabini aldim hazirlik yapmaya bile basladim kendimce:))

      ve evet vakit kaybetmeye niyetim yok bu sene sevdiklerim daha degerli :)

      Sil
  3. Agresifim Tüm kararlarını uygulamaya başlayacağına inanıyorum.Ve senden güzel bir roman çıkar gibime geliyor.Beklemekteyim,söyleyeyim de çok bekletme.Arkadaşlarla dolu dolu geçecek zamanlar diliyorum.Buralardan bol bol sevgi yolluyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canan`im insallah ahh bekletmek istemem seni ama biraz daha zaman lazim ben daha isin abc sindeyim belki daha orasinda bile degilim :)))

      kesin dolu dolu gececek bu yil eminim buna :))

      ve bende sana kocaman kocaman opucuklerimi yolluyorum :)))

      Sil
  4. Bizim de senin kitabında bi tuzumuz olur. Belli mi olur kitap kapağı tasarımı benden olur. Yazma konusunda, hangi türde yazarsan yaz, mutlaka insanlık mefkuresini içinde barındır. Biz de yanında olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profosor`um cok tesekkur ederim.bunu aklimin bir yerine kazidim:)))insallah ortaya bir kitap cikarda is kapak tasarimina kalir da bende o zaman senin yardimina basvururum :))cok tesekkur ederim ;)))

      Sil
  5. Yazını okuyunca gözlerim parıldadı bir anda.Bende çok istiyorum bir gün yazarlık kursuna gidip şu bölük pörçük yazdığım şeyleri adam edebilir miyim benden bir kalem ucu olur mu olmaz mı anlamayı =)

    Sen bu iş için adım atmışsın bu çok güzel =) Başarılar dilerim şimdiden. Umarım hayallerine yaklaşmanı sağlar bu kurs..

    Kitap konusu pek dert edilecek bir mevzu değil bence. Çok kitap okumak şu kadar kitap okudum diye ortada dolanmak fln çok anlamsız geliyor bana. Ben seçiciyimdir ve okudum mu sindire sindire okurum bir kitabı.Hem yazarına hem orada anlatılana hakkını vererek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canim ben uzun zamandir dusunuyordum bunu ve nihayet karar verdim ve basliyorum.umarim sende yaparsin.bence bir yerden baslamak lazim.kitap konusuna gelince bende ayni seyi dusunuyorum ama okumanin da yazmaya cok faydasi oldugunu bildigim icin her cesit kitap okumaya calisiyorum.daha cok okumadigim ve tanimadigim yazar oldugunu bildikce panikliyorum ama hepsini de okuyamam ya canimm :D

      Sil
  6. Aynen bir yerden başlamak lazım : İnş bende yakın zamanda imkan bulabilirim.

    Evet,en başta bakış açısı genişliyor insanın.Özellikle yazmayı kafaya koymuş biri olarak okuyunca kitabı daha bir çok artısını da keşfediyorsun. Keyifli bir şey okumakta okunacak şeyler yazabilmekte.

    Aynı şey bende de var.Özellikle yeni bir şair duyduğumda öyle bir panikliyorum kii.. Değişik ama tatlı bir korku =)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel yeni başlangıçlar yapmak :)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  8. yazarlık kursuyla ılgılı vayy dedım ve emınım sen sahaneler cıkartırsın ortaya..ask sans huzur saglık bu yıl senınle olsun canımmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil