İzleyiciler

6 Aralık 2011 Salı

bişeyler yazmak istedim ama kafam o kadar karışık ki nereden başlayacağımı bilmiyorum...bu ara böyle bir durum içindeyim...yazmak istiyorum ama neyi? okumak istiyorum ama neyi?gitmek istiyorum ama nereye?seyretmek istiyorum ama ne?böyle bir durum işte...yapmak istiyorum ama ne yapmak istediğimi bilmiyorum...konuşmak istiyorum ama nereden başlayacağımı kiminle konuşacağımı bilmiyorum...hiç böyle olmamıştım...boşluk...kocaman bir boşluk...yapmak istediğim o kadar çok şey varken aklımın gelgitleri yüzünden yapamıyorum...sevmiyorum bu halimi...galiba suratsızım da bugün...boşlukları yanyana getirince bişeyler çıkar mı diyorum...bakıyorum...ııı yok çıkmıyor...saçma sapan bir durum yani...fazla uzun sürmez biliyorum ... gerçi sürse ne olur ki...önemli değil...herşeyin sonunun olduğu gibi bu haleti ruhiyetiminde bir sonu olur elbet...hiç bir şey sonsuza kadar sürmez...malesef...ne diyorum ben yaa...maleseff...salak mısın kızım sen üzülüyor bir de geçmesine gibi bir durum oldu...yok yok buna malesef demiyorum...bu durum geçsin tabiki...neyse daha fazla saçmalamadan yazıyı bitirsem iyi olacak...kendinize iyi bakın...bana bakmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder