İzleyiciler

14 Aralık 2011 Çarşamba

vaka-i velet...

Bizim apartmanda sık sık görüştüğümüz bir komşumuz var.karı koca öğretmen.iki tane de birbirinden şeker oğluşları var.işsiz kaldığım bir dönem küçük olana annesi öğlen okuldan gelene kadar bakmışlığım da var hatta...neyse konumuz küçük velet zaten...ismi lazım değil benim küçük velet çok tatlı,zeki,sözünü esirgemeyen bir velet...sevmeyi sevilmeyi çok sever...öpülsün koklansın kendi de öpsün sarılsın çok sever...ama söyleyeceği sözden de geri kalmaz...size bundan bir kaç hafta önce olan olaylar silsilesini anlatacam şimdi...bir akşam işten döndükten sonra farkettim ki baya olmuş benim veledi görmeyeli ve burnumda tütüyor...aradım keyfi de yerindeymiş(bu arada eğer keyfi yoksa hayatta bulaşmam bulaşılmasını zaten istemez öyle bir velet)...neyse gittim kapıyı açtı hemen atladı kucağıma...öpüşme sevişme faslından sonra oyun oynadık baya bir süre...bana kreşte yaptıklarını anlattı...bu arada kucağımdan hiç inmedi...ben seni çok özledim sen beni özledin mi diye sordum bir ara...hıhı özledim hemde çok dedi...allahhh ben havalarda tabii...kaldığım süre zarfında hep benle...neyse sonra öpüşüp koklaşmamız bittikten sonra döndüm eve...bir kaç gün sonra niye hatırlamıyorum yine çıktım onlara...baktım benimki odasında oynuyor babasıyla...kapıdan konuşuyorum hiç bana mısın demiyor...eyvallahı yok...allah allah ...babası oğlum ...ablan gelmiş baksana konuşsana...bizimkinden tık yok...döndüm dedim ki sen beni özlemedin mi hiç?ne dese beğenirsiniz...yok özlemedim...daha geçen gün gördüm ya...güler misin ağlar mısın...buyrun...ee çocuk haklı ...bazen uzun aralıklarla gördüğüm olmuştu...yeni görünce çocukta dürüstçe yok özlemedim der tabii...bu akşam da bir bakayım özledim dedim...gitmeden önce aradım ne yapıyorsunuz veledin keyfi yerinde mi diye sordum...annesine ben çok özledim öptürecekse geleyim dedim...annesi de ona soruyor duyuyorum bu arada...ne dese beğenirsiniz ...yok öptürmem gelmesin...ayy öldüm gülmekten...neyse çıktım yine ağbisiyle oynuyorlar saklanmış cilve yapıyor bana...sıkıştırdım öptüm ...ohhh bee rahatladım...


ama gerçekten süper bir velet bu yaa...görmenizi isterdim...insanın en saf hali bu yaşlar galiba...hayat umarım bozmaz onu da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder