İzleyiciler

5 Aralık 2011 Pazartesi



insanlar ne tuhaf...değer vermezsin peşinden ayrılmazlar,zırt pırt ararlar,mail üstüne mail ,mesaj üstüne mesaj;değer verirsin, bir iki ararsın bu sefer seni çantada keklik sanıp herşeyi bir anda keserler...aramazlar,mesajlar kesilir...ne lan bu şimdi...götün mü kalktı lan...aramıyorum işte...madem öyle işte böyle...hiç bir zaman oyun oynamamışımdır karşımdaki insanlara...şöyle yaparsam şöyle olur,şunu dersem iyi olur...her zaman içimden nasıl geldiyse öyle davranmışımdır...samimiyet çok önemlidir bence...oyun oynamak bana göre olmamıştır...ama görüyorum ki böyle olmak ta iyi değilmiş...insanlar oyun oynar olmuş...sanırsam hayatı oyun bahçesi sanır olduklarından...ama unuttukları bir şey var...ben oyun oynayacak yaşı çoktan geçtim ve karşım da da ona göre insan isterim...yok olmuyor mu? kendilerine yeni oyun bahçesi ,yeni oyun arkadaşı bulsunlar o zaman...ben oyun bozanlıksa oyun bozanlık yapıyorum işte...o kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder