İzleyiciler

19 Aralık 2011 Pazartesi

pess...

yok yaa...aslında var yaaa demem lazım biliyorum...varyaaa şu dünyanın çivisi çıkmış...herkes herşeyden medet umar olmuş...kendi hariç...kendinden ümidi kesmiş...ya benden adam olmaz yada benden ancak bu kadar adam olur der olmuş...ben mi ben sesimi çıkarmıyorum henüz...bilmiyorum hala acaba benden adam olur mu olmaz mı?gerçi benden adam zaten olmaz ...olsa olsa kadın olur...ama şu var ki ben artık hiç kimseden medet ummuyorum...ummadığım taş baş yardığı için mi yoksa umulmadık taşlardan şaheserler yarattıkları için mi henüz bunu da çözmüş değilim ama öyle işte...şimdi bu ne diyor diyeceksiniz...inanın bende bilmiyorum...bişey yazacaktım buraya ama araya giren bazı işlerden dolayı dağıldım...neydi yazacağım hatırlamıyorum bile...aklım geller ve gitler arasında bir yerlerde kaldı...gitti...ve orda kaldı...yazı nereye bağlanacak inanın hiç bir fikrim yok...olsa yazarım zaten...olmadığı için böyle oldu...dağıldım...tamam... kabul pes ediyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder