İzleyiciler

8 Aralık 2011 Perşembe

Nasıl anlatsam bilmiyorum ki...böyle bir durgunluk var bende bu aralar...bir ürkeklik...niye ki?yeniden aşk geldi yaa... böyle olmaması gerekirken bende bir düşüncedir bir suskunluktur aldı başını gitti niyeyse...eskilerden kalan yaralarımın sızlaması dinmedi mi acaba?korku mu acaba bende ki bu hal?yok ama öyle birşey değil...bu başka birşey... fazla anlamlar mı yükledim acaba birşeylere...sandığım şeyler öyle değiller miydi acaba?acaba fazla şey mi bekledim...olmayınca hayal kırıklığı mı böyle yaptı beni...ne ki bu?hiç anlamadım...böyle mi olmalıydı oysa?havalarda uçmalıydım...kelebeklerle yarışmalıydım...yok ama böyle bir durum da ortada...aşk değil miydi acaba?acaba sadece elektrik çarpmasımıydı?çarptı ve geçti gitti mi?yoksa kuruntu mu yapıyorum bazışeyleri?ne ki şimdi bu?anlamsız yada anlamını çözemediğim çözmeye çalışırken daha bir anlamsızlaşan bir ruh hali içindeyim...umarı çabuk geçer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder